lottaskoja

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Eva-Karin - 8 juni 2010 21:21

Hjärnans funktioner blir enormt nedsatta och man känner sig lite som en zombie. Så två dagars ledighet har verkligen varit välbehövligt. Fast jobbade ju till klockan 5 på måndag morgon så halva måndagen gick åt till att försöka sova.

Resten av måndagen spenderades med Cissi. Kändes som det var evigheter sen vi sågs även om det bara var en vecka sedan vi tog examen :) Även hon hade avklarat första veckan på nya jobbet (min gamla praktik plats) så vi hade mycket att prata om. Och vi hann även med att se Alice i underlandet. Mycket speciell film, men vad annat kan man förvänta sig när det är en film av Tim Burton :)


Idag har min snälla lillebror tagit med sig lotta på tåget, så nu är hon HEMMA igen!!! Så underbart att ha henne, det är först då man inser hur mycket man har saknat henne. Har ju inte varit ute och gått en enda gång den senaste veckan :(

Tur att jag har hund, annars hade jag nog varit smällfet...


Men nu ska vi se klart på the mentalist och sen ska vi sova så jag är pigg och orkar jobba de tre resterande dagarna av denna veckan.


// Eva-Karin

Älsklingen är hemma igen, och sover söt med råttan som huvudkudde och benet inom räckhåll.....    

Presentation

Wenari's Lille Lotte

   Lotta är min första egna hund och en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Jag har längtat efter hund så länge jag kan minnas och Lotta är nog den bästa hund jag någonsin kunnat få. Hon var nästan 1,5 år när jag fick henne, men jag jobbade då på kenneln jag köpte henne från så har känt henne sedan hon var valp. Och bättre golden finns inte, hon är min trogna vän och stöd i livet. Hon följer med på alla upptåg och anpassar sig till vad vi än hittar på. Hon älskar att bara får vara med och om någon dessutom vill klappa henne är lyckan gjord.

WindAnn's Fanny

       

Fanny är född 2010-10-11 och flyttade in hos oss när hon var ca 3 månader. Det var kärlek vid första ögonkastet och hon förgyller fortfarande varje dag genom att bara finnas vid min sida. Sover hon blir jag varm ända in i själen för att hon är så söt och är hon vaken hittar hon oftast på något roligt upptåg som får mig att skratta. Hon är världens bästa träningskamrat vilken sport vi än väljer att prova på. Alltid lättlärd och älskar att träna. Bättre hund går inte att få!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skapa flashcards