lottaskoja

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Eva-Karin - 6 februari 2011 19:16

Är på tok för trött för att skriva massa, så blir mest bilder från helgen.


  Har haft sötaste Emma och Kiwi på besök <3


Kiwi i sin vinterfrisyr... (kunde dock inte låta bli att tala om för Emma att hon är hundra gånger sötare kortklippt :P )







Sötaste vovvarna!


   

Det bor visst en björn i min ena hund...


    Svårt att få båda att se bra ut på samma kort :)   För varför ska man sitta snällt och titta in i en kamera??



Lyckades nästa få alla att se bra ut..


   

Sötaste spanaren som finns...


  Hon är bäst på att hålla ordning på matte, och med lite träning så gjorde hon det även om det vara aandra hundar och människro med..   Mys hemma med kaninen Linus...  

Det visade sig att han inte alls var rädd för hundar..

  Men fanny föredrog att betrakta honom på ett säkert avstånd...   Fast lite nyfiken var hon ändå...     Så en lite puss blev det allt :)   Men tryggast att ligga brevid matte och bara kolla..

Fotografering på G...


     

Kan ju inte få nog med bilder på denna skönhet..


  Men hon kan ju inte gå så långa promenader... så då får man åka i ryggsäck :)   Dragkamp (som Lotta alltid vinner med lite fusk när hon tröttnar, då är det bara att bli lite arg på riktigt så släpper Fanny) På eftermidagen har vi hälsat på hos Kitty och Texas.. 



Har vi inte vackra vovvar så säg...     

Presentation

Wenari's Lille Lotte

   Lotta är min första egna hund och en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Jag har längtat efter hund så länge jag kan minnas och Lotta är nog den bästa hund jag någonsin kunnat få. Hon var nästan 1,5 år när jag fick henne, men jag jobbade då på kenneln jag köpte henne från så har känt henne sedan hon var valp. Och bättre golden finns inte, hon är min trogna vän och stöd i livet. Hon följer med på alla upptåg och anpassar sig till vad vi än hittar på. Hon älskar att bara får vara med och om någon dessutom vill klappa henne är lyckan gjord.

WindAnn's Fanny

       

Fanny är född 2010-10-11 och flyttade in hos oss när hon var ca 3 månader. Det var kärlek vid första ögonkastet och hon förgyller fortfarande varje dag genom att bara finnas vid min sida. Sover hon blir jag varm ända in i själen för att hon är så söt och är hon vaken hittar hon oftast på något roligt upptåg som får mig att skratta. Hon är världens bästa träningskamrat vilken sport vi än väljer att prova på. Alltid lättlärd och älskar att träna. Bättre hund går inte att få!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skapa flashcards