lottaskoja

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Eva-Karin - 26 juli 2012 20:50

Som för en gångs skull inte har spenderats på agilityplanen, har känt att både jag och hundarna har behövt en liten paus för att hitta fokusen i träningen igen, har inte alls varit sugen på att träna agility de senaste dagarna faktiskt, så var riktigt skönt nu i kvälll när jag kände att träningssuget började komma tillbaka igen. Har saknat det :) Så i morgon förmiddag innan jobbet ska vi nog kunna klämma in lite träning :)


Idag har jag istället varit på stan med Emma och Lilly och shoppat, inte direkt en av mina favoritsysselsättningar men ibland bara måste man. Efter shoppingen åkte vi hem och åt lunch och hämtade hundarna och sen körde vi ner till fryken så de fick bada och busa lite. Väldigt mysig och definitivt mer min stil, såklart blev det massa fotografering av världens sötaste bebis också, kan knappt förstå hur hon kan växa så fort!!


Här kommer lite bilder som jag tagit från förra veckans härliga agilitytävlingar och lite bilder från idag!


Världens bästa vänner <3





 

Har börjat krypa riktigt bra nu!



 

Fast ibland blir man lite framtung :)



 

Och den där kameran skulle jag allt vilja undersöka lite närmare... :)



    

"ge mig bollen"!!!



Fannys söta "låtsas bror" Wille



 

Han kan minsann konsten att hoppa långt :)



 

Fina syster Fri


 

Syster Fri



 

Fina Aussien Luna som också bode hos oss!



 

Aston kör verkligen på att springa tajt i slalom, och ibland blir det visst krock :)





 

Skräckblandad förtjusning??




  




 

Vårt fina svala ufo tält, hade nog svalaste tältet på hela tävlingsplatsen :)


 

Luna


  



 

Fina Fanny



 

Fina Fri




 

Exit



 

Qase




 

Anette och Snaps



   

Anna och Qase




  



Presentation

Wenari's Lille Lotte

   Lotta är min första egna hund och en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Jag har längtat efter hund så länge jag kan minnas och Lotta är nog den bästa hund jag någonsin kunnat få. Hon var nästan 1,5 år när jag fick henne, men jag jobbade då på kenneln jag köpte henne från så har känt henne sedan hon var valp. Och bättre golden finns inte, hon är min trogna vän och stöd i livet. Hon följer med på alla upptåg och anpassar sig till vad vi än hittar på. Hon älskar att bara får vara med och om någon dessutom vill klappa henne är lyckan gjord.

WindAnn's Fanny

       

Fanny är född 2010-10-11 och flyttade in hos oss när hon var ca 3 månader. Det var kärlek vid första ögonkastet och hon förgyller fortfarande varje dag genom att bara finnas vid min sida. Sover hon blir jag varm ända in i själen för att hon är så söt och är hon vaken hittar hon oftast på något roligt upptåg som får mig att skratta. Hon är världens bästa träningskamrat vilken sport vi än väljer att prova på. Alltid lättlärd och älskar att träna. Bättre hund går inte att få!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards