lottaskoja

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Eva-Karin - 12 november 2012 20:34

Idag kom den äntligen!! Min nya iphone!! Och vi har faktiskt redan blivit kompisar! Trodde inte det skulle gå så fort, trodde det skulle ta aslång tid innan jag vande mig och lärde mig att hitta. Men tycker faktiskt det känns riktigt bra!! Har ju till och med lyckats göra den till en router så jag nu kan surfa trådlöst på datorn!! Hur smart är inte det!! Och detta trots att telefonen inte ens kom med någon bruksanvisning!! Måste säga att jag är mycket stolt över mig själv! Lika stolt var jag igår när jag och Kitty efter lite om och med lyckades starta min bil med hjälp av startkablar! Inte dåligt om man frågar mig! Men nu blir det att byta batteri, för har ingen lust att bli stående någonstans med bilen igen. Denna gången hade jag ju bara tur att det var på kittys parkering och inte påväg till jobbet eller nåt!!


Nu ska jag fortsätta att gå igenom min nya telefon, ett längre inlägg kommer någon annan dag för det är mycket som händer nu, både bra och dåliga och roliga och tråkiga saker. Och jag känner att jag mår bra av att skriva av mig saker. Det har jag alltid gjort. Känns mycket bättre efter att man har fått ur sig allt!!


Kram på er alla och en extra kram till världens bästa pappa! (det var ju farsdag igår och har man världens bästa pappa måste man passa på att säga det ibland också!) Han är fortfarande den första personen jag ringer till när jag får problem och han ställer alltid upp, vad det än kan vara!


 


Ja han ställer till och med upp och "spelar spel" med hundarna när jag inte orkar roa dem :)

Presentation

Wenari's Lille Lotte

   Lotta är min första egna hund och en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Jag har längtat efter hund så länge jag kan minnas och Lotta är nog den bästa hund jag någonsin kunnat få. Hon var nästan 1,5 år när jag fick henne, men jag jobbade då på kenneln jag köpte henne från så har känt henne sedan hon var valp. Och bättre golden finns inte, hon är min trogna vän och stöd i livet. Hon följer med på alla upptåg och anpassar sig till vad vi än hittar på. Hon älskar att bara får vara med och om någon dessutom vill klappa henne är lyckan gjord.

WindAnn's Fanny

       

Fanny är född 2010-10-11 och flyttade in hos oss när hon var ca 3 månader. Det var kärlek vid första ögonkastet och hon förgyller fortfarande varje dag genom att bara finnas vid min sida. Sover hon blir jag varm ända in i själen för att hon är så söt och är hon vaken hittar hon oftast på något roligt upptåg som får mig att skratta. Hon är världens bästa träningskamrat vilken sport vi än väljer att prova på. Alltid lättlärd och älskar att träna. Bättre hund går inte att få!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards