lottaskoja

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Eva-Karin - 25 november 2012 18:34

Ja även om anledningen till att vi alla har varit "hemma" i helgen har varit enormt tråkig så har vi ändå haft det trevligt. Och idag fick jag dessutom äran att vara med på världens bästa lilla Lillys första födelsedag! Väldigt trevligt och helt fantastiskt att se hur hon har växt. Är ju bara ett par veckor sedan jag såg henne sist, och då tog hon i princip sina första vacklande steg. Men nu gick hon hur obesvärat som helst. Och dessutom fick hon idag smaka på sin första tårta så ni kan ju gissa om hon var på topp :) Film kommer när jag har sladden och kan lägga in på datorn.


   



Imorgon styr jag bilen mot vargberg, tisdag morgon blir det lite vallning där innan detblir jobb igen. Och nu blir det ganska intensivt med jobb fram till jul,så tiden kommer garanterat gå fort iaf. Har dock pratat med chefen om att få gå ner i tid för jag kommer inte orka jobba 100% natt, men det var tydligen inget jag fick. Så ska nog börja se mig om eftter något nytt jobb så småningom, frågan är bara var, i halmstad, karlstad eller någon annan stans?? Kanske i norge?? Ja inte vet jag, men tåls att tänkas på. Nu blir det myskväll med mamma och pappa i soffan!

Presentation

Wenari's Lille Lotte

   Lotta är min första egna hund och en dröm som äntligen gick i uppfyllelse. Jag har längtat efter hund så länge jag kan minnas och Lotta är nog den bästa hund jag någonsin kunnat få. Hon var nästan 1,5 år när jag fick henne, men jag jobbade då på kenneln jag köpte henne från så har känt henne sedan hon var valp. Och bättre golden finns inte, hon är min trogna vän och stöd i livet. Hon följer med på alla upptåg och anpassar sig till vad vi än hittar på. Hon älskar att bara får vara med och om någon dessutom vill klappa henne är lyckan gjord.

WindAnn's Fanny

       

Fanny är född 2010-10-11 och flyttade in hos oss när hon var ca 3 månader. Det var kärlek vid första ögonkastet och hon förgyller fortfarande varje dag genom att bara finnas vid min sida. Sover hon blir jag varm ända in i själen för att hon är så söt och är hon vaken hittar hon oftast på något roligt upptåg som får mig att skratta. Hon är världens bästa träningskamrat vilken sport vi än väljer att prova på. Alltid lättlärd och älskar att träna. Bättre hund går inte att få!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards